”Service kan alla lära sig, värdskap och hospitality sitter i själen”
Vi tror på det goda värdskapet, att alltid göra sitt yttersta för att gästen/kunden ska känna sig unik och sedd.
Enkelt kan man ju beskriva det som att du har gäster hemma, hur hanterar du dem? Skulle du låta bli att hälsa dom välkomna när dom kom in genom ytterdörren? Skulle du ignorera dem under deras besök hemma hos dig?
Tror inte det, och det är ju exakt det värdskap handlar om. Att vara en värd för dina besökare och kunder.
Den mest naturliga platsen att utöva värdskap förutom hemma är såklart så snart du möter en annan människa. Att vara värden i mötet med andra oavsett var och när du möter människor. Det kan tyckas självklart att gott värdskap finns inom hotel- och restaurang, caféer osv. Men så är tyvärr inte alltid fallet, och det vill vi på Ad Steam ändra på!
Vi vill skapa ”värdskapsmästare”, vi vill hjälpa organisationer och verksamheter att hitta ångan och glöden i värdskapet.
Gäller det bara hotell, restauranger och caféer?
Nej, verkligen inte. Vi vill påstå att i alla yrkesgrupper som möter människor har man glädje av gott värdskap!
Kan du hitta ett enda yrke som inte möter människor? ; )
Vi gör det här för att vi brinner för hospitality och värdskap, vi älskar mötet med andra människor och vi brinner för att se hur människor och verksamheter växer.
Med många års erfarenhet från hotell- och restaurangbranschen har vi en gedigen verktygslåda att ta hjälp av när vi skapar just dina ”värdskapsmästare”.